Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Τα κακα κοριτσια πανε στον παραδεισο.....




Η πορνοστάρ της διπλανής πόρτας γεννήθηκε στις 22 Απριλίου του 1952, το μικρότερο από τα τρία παιδιά ενός διαφημιστή και μιας νοσοκόμας που δεν κατάφεραν ποτέ να της συγχωρήσουν τα «αίσχη» που 8α έκανε 19 χρόνια αργότερα. Όχι πως δεν φαινόταν, δηλαδή, από νωρίς η ροπή της μικρής προς την αταξία. Στα 16 της η Τσέιμπερς είχε ήδη μάθει να πλαστογραφεί την υπογραφή της μαμάς της στα σχολικά δικαιολογητικά, κάθε φορά που βαριόταν να πάει για μάθημα. Λίγο καιρό αργότερα άφηνε πίσω της το κοιμισμένο Κονέκτικατ για τη συναρπαστική Νέα Υόρκη και για μια αλυσίδα από οντισιόν στις οποίες η Μέριλιν φρόντιζε να βρίσκεται πάντοτε παρούσα. Τα πράγματα δεν ήταν εύκολα όμως και, πέρα από μια ημίγυμνη εμφάνισή της στο «The Owl And The Pussycat» (1970) με την Μπάρμπρα Στρέιζαντ, κάνεις άλλος δεν έμοιαζε να έχει διάθεση να ασχοληθεί μαζί της. Κάνεις έκτος από έναν μεγαλοπαραγωγό που της πρότεινε να γίνει η ερωμένη του, με πληρωμένο διαμέρισμα, αυτοκίνητο και μαθήματα υποκριτικής, καθώς και συμμέτοχες σε μεγάλες -υποτίθεται- ταινίες, φτάνει να τον «φρόντιζε» στα γεράματα. Η Μέριλιν απέρριψε την πρότασή του και ο γηραιός κύριος την καταράστηκε να μην πετύχει ποτέ στη mainstream βιομηχανία του θεάματος.

 Ετσι κι έγινε. Το λαμπερό χαμόγελο της Τσέιμπερς έκανε σύντομα περάσματα από διαφημίσεις για την Pepsi και την Clairol ,αλλά η ίδια μόλις και μετά βίας κατάφερνε να πληρώσει το νοίκι. Εγκαταλείποντας διαδοχικά τη Νέα Υόρκη και ύστερα το Λος Αντζελες, κατέφυγε στην αγκαλιά του Σαν Φρανσίσκο,την πόλη που της έδειξε πόσα πολλά αξίζει - γυμνή! Από τόπλες χορεύτρια και ντυμένη, με τα απολύτως στοιχειώδη, σερβιτόρα, η μοναδική εμφάνιση της Μέριλιν που δεν απαιτούσε full frontal γυμνό ήταν ως χαμογελαστή μαμά στο Ivory Snow, ένα διαφημιστικό απορρυπαντικού για λευκότερα λευκά, που διαβεβαίωνε το καταναλωτικό κοινό ότι ήταν «99,44% αγνό». Μέχρι που έβαλε τη Μέριλιν στο κουτί του φυσικά!

Η κυκλοφορία της νέας συσκευασίας του απορρυπαντικού συνέπεσε με το πορνογραφικό ντεμπούτο της Τσέιμπερς, κάτι που η βιομηχανία του σεξ χαιρέτησε με ενθουσιασμό πριν η εταιρεία το πάρει χαμπάρι και αποσύρει το προϊόν από την αγορά. Μιλάμε φυσικά χια το «Behind The Green Door»,ένα φαντασιόπληκτο και πλέον θρυλικό τσοντοδημιούργημα, βασισμένο σε έναν αστικό μύθο που ήθελε αθώα νεαρά να μεταφέρεται δια απαγωγής σε μυστικό sex club.

Η Μέριλιν είχε πετύχει τυχαία μια αγγελία που ζητούσε ηθοποιούς χια ταινία υψηλού προϋπολογισμού και είχε σπεύσει χια να διαπιστώσει του λόχου το αληθές. Όταν έφτασε στο μέρος που ανέφερε η αγγελία την οποία είχε διαβάσει (ένα ποτάδικο ονόματι Ο’ Farrell's), έπεσε πάνω σε ταμπελάκι που ζητούσε από τους υποψηφίους ηθοποιούς να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους πριν το δοκιμαστικό: Ήθελαν ρόλο με διείσδυση ή χωρίς;

Η Μέριλιν γύρισε να φύγει, αλλά οι θρυλικοί αδερφοί Μίτσελ που βρίσκονταν πίσω από την πραγματοποίηση της ταινίας έσπευσαν να τη σταματήσουν. Απογοητευμένοι από τα τελειωμένα πορνίδια που έβλεπαν στις οντισιόν όλη μέρα, δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσουν τέτοιο κορίτσι να γλιστρήσει μέσα από τα χέρια τους. Η φρεσκάδα της τους έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση, που τη συμβούλεψαν να μην πολύ διαβάσει το σενάριο, ώστε κάθε φορά να μοιάζει με την πρώτη.
«Ήμουν τρομερά αγχωμένη, σαν πουτάνα σε εκκλησία!» θυμάται η ίδια. 

Ο τότε άντρας της το είχε πάρει σχετικά καλά, αφού ως αφοσιωμένος μπίτνικ πίστευε ότι ο καθένας ήταν ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Σύντομα όμως η σχέση τους άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα.To «Behind The Green Door» ήταν η πρώτη ταινία με διαφυλετικό σεξ στην ιστορία της βιομηχανίας, κάτι που οι αποσβολωμένοι γονείς της Τσέιμπερς δεν της συγχώρησαν ποτέ. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι η κορούλα τους ήταν μόλις 19 ετών. «Απαλλάχτηκα από τους ενδοιασμούς μου την ίδια στιγμή που η Αμερική απαλλασσόταν από τους δικούς της. Γι'αυτό το φιλμ έκανε τόσο μεγάλη επιτυχία». Η Μέριλιν είχε ένα πανέξυπνο κεφάλι πάνω στους ντελικάτους ώμους της. Εκτός από την αμοιβή της, είχε ζητήσει ποσοστά επί των τελικών εισπράξεων, οι οποίες έφτασαν κοντά στα 50 εκατομμύρια δολάρια. «Ήμασταν όλοι τρομερά καυλωμένοι στα γυρίσματα» δήλωσε υπερήφανος ο Αρτι Μίτσελ. «Μόλις τελειώναμε τη δουλειά, θέλαμε να πετάξουμε την κάμερα στο πάτωμα και να πηδηχτούμε μέχρι τελικής πτώσης!»

Μετά από ένα ωραιότατο δεκασέλιδο στο Playboy και δύο ακόμα τσόντες, η Μέριλιν ανακοίνωσε την πρώτη της επίσημη απόσυρση. Μέχρι που γνώρισε τον Τσακ Τρέινορ. Ο πασίγνωστος παραγωγός του «Βαθιού Λαρυγγιού» αφοσιώθηκε ψυχή τε και σώματι στη σύζυγο του,φιλοδοξώντας να τη μετατρέψει στην απόλυτη πορνοστάρ. Από το 1975 μέχρι το τέλος του γάμου τους το 1985, οι δυο τους όργωναν την Αμερική συμμετέχοντας σε live sex shows και προωθητικά δημόσια συμβάντα. «Για να πλάσεις την τέλεια πορνοστάρ, πρέπει να δημιουργήσεις ένα πλάσμα χωρίς ενδοιασμούς, πρόθυμο για όλα» ισχυριζόταν η Τσέιμπερς. «Πρέπει να γκρεμίσεις τους τοίχους ανάμεσα στην γκόμενα και το κοινό της και να πείσεις τους άντρες ότι τα κάνει όλα και συμφέρει!» Ο Τσακ δεν της επέτρεψε να κάνει μαθήματα στο πανεπιστήμιο της Νεβάδα για να μην αμαυρώσει το αχόρταγο image της. Μπορεί να της επέτρεπε να κάνει ομαδικά όργια με τους θαυμαστές της, αλλά το κάπνισμα, το αλκοόλ και τα ναρκωτικά απαγορεύονταν δια ροπάλου.Κάποιος έπρεπε να φροντίζει για το συμφέρον της, ειδικά από τη στιγμή που με τον άντρα της μοιράζονταν τα κέρδη 50-50. Κάπου εκεί, στην πιο σκληροπυρηνική στιγμή της καριέρας της, γνώρισε τον Αϊβαν Ράιτμαν, παραγωγό του «Rabid» (στην Ελλάδα είχε κυοφορήσει με τον τίτλο «Λυσσασμένες Στα Νύχια Του Τρόμου») που ετοιμαζόταν να γυρίσει ο -όχι ακόμη γνωστός τότε- ΝτέιΒιντ Κρόνενμπερνκ. Ο Ράιτμαν την είχε δει στο «Behind The Green Door» και η φαινομενική αθωότητά της του είχε κάνε εντύπωση.
 
Μόνο που είχε περάσει πολύς καιρός από τότε. «Όταν τη συνάντησα ήταν ήδη πολύ πιο άγρια απ'ότι ήλπιζα. Είχε μαδήσει τα φρύδια της και τα μαλλιά της έμοιαζαν με της Φάρα Φόσετ. Εκείνο τον καιρό έκανε σόου στο Λας Βέγκας. Ο Τσακ Τρέινορ, που ήταν σύζυγος και μάνατζερ της, δεν ήταν καθόλου ο τύπος μου αλλά υπήρξε ιδιαιτέρως προστατευτικός και στήριξε πολύ την ταινία. Η Μέριλιν ήταν πανέξυπνη και δουλευταρού. Ήταν εμφανές ότι είχε περάσει πολλές δυσκολίες από τότε που την πρωτοείδα στη μεγάλη οθόνη, αλλά ήταν σκληρό καρύδι. Είχε εφεύρει τη δική της μέθοδο. Όταν έπρεπε να κλάψει, έβαζε τον Τσακ να της θυμίσει τον γάτο της και τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι. Ήταν μεγάλο ταλέντο και ήμουν σίγουρος ότι θα πήγαινε μπροστά, αλλά τελικά ξαναγύρισε στα πορνό. Δεν ξέρω αν έφταιγε ο Τσακ. Μπορεί απλά να μην τη δεχόταν η βιομηχανία». Πράγματι. Κάθε φορά που ήταν να πάρει ρόλο σε mainstream ταινία είτε «στράβωνε» η γυναίκα του παραγωγού είτε κάποιος διάσημος ηθοποιός αρνιόταν να παίξει μαζί της, λόγω βεβαρημένου παρελθόντος. Το 1980, στις αρχές της δεκαετίας της βιντεοκασέτας, έκανε και την τελευταία μεγάλη της επιτυχία: το «lnsatiable», όπου υποδυόταν ένα αδηφάγο μοντέλο, την έστεψε βασίλισσα του πορνό χωρίς γυρισμό. Η σκηνή πρωκτικού σεξ με τον υπερμεγέθη Τζον Χολμς, που μόλις είχε βγει από τη φυλακή για ναρκωτικά και φόνο, έγραψε ιστορία. 


Και η ζωή συνεχίστηκε: η Τσέιμπερς έκανε μια χούφτα ταινίες ακόμα, άνοιξε (και έκλεισε) μαγαζί με όπλα, έπαιξε στην τηλεόραση (στο Playboy Channel φυσικά!), απέκτησε δικό της talk show, έκανε τακτικές εμφανίσεις στο ραδιόφωνο,διατηρούσε μακροβιότατη στήλη για σεξ (Marilyn Chambers'State of the Nation), έγραψε δυο βιβλία («Marilyn Chambers: My Story» και «Xaviera Meets Marilyn Chambers»),έβαλε υποψηφιότητα για αντιπρόεδρος (ναι, της Αμερικής!), χώρισε, ξαναπαντρεύτηκε και γέννησε επιτέλους το πρώτο της παιδί. 

Κάποια στιγμή, όμως, έμεινε πάλι μόνη, αφιερώνοντας τον περισσότερο χρόνο της στη διάσωση μικρών ζώων και διατηρώντας «ενήλικες» δραστηριότητες, για τις οποίες η κόρη της δεν γνώριζε τίποτα. Ελπίζω να άξιζαν τον κόπο, γιατί της κόστισαν τελικά τη ζωή της. Η Μέριλιν βρέθηκε νεκρή στο τροχόσπιτο της στις 12 Απριλίου 2009 10 δηλαδή μέρες πριν τα 57 γενέθλια της. Αιτία θανάτου; Φαντάζομαι ότι δεν θα μάθουμε ποτέ..?  by Δεσποινα Παυλακη περιοδικο Σινεμα τευχος 212 Ιουνιος 2009.

Taste :

Behind The Green Door 1972 (full film)

 

David Cronenberg Rabid 1977
 

By Electric Looser


Δεν υπάρχουν σχόλια: